Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

On-line poslovanje u agroturizmu

Tihana Sudarić ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 7.275 Kb

str. 54-63

preuzimanja: 415

citiraj


Sažetak

On-line poslovanje u agroturizmu podrazumijeva poslovanje koje je većim dijelom zastupljeno preko interneta što ima mnogo prednosti ali i izazova. Naime, objasniti ulogu i specifičnost agroturizma puno je lakše i učinkovitije putem weba i društvenih mreža. Cilj ovoga rada je naglasiti važnost on-line poslovanja u agroturizmu, koji ne podrazumijeva samo oglašavanje i komunikaciju već i istraživanje tržišta, konkurencije, međusobne suradnje, bankarskog poslovanja odnosno stjecanje know how, znanja i vještina kroz on-line alate (on-line cjeloživotno obrazovanje). U radu je provedeno empirijsko istraživanje koje se odnosilo na prepoznatost on-line djelovanja agroturizma od strane potrošača (N:101). Postavljene hipoteze su potvrđene odnosno, agroturizam nije dovoljno promoviran putem interneta i društvenih mreža (H1), uloga interneta i društvenih mreža utjecala bi na bolju informiranost o proizvodima i uslugama u agroturizmu (H2), te starija dobna skupina uglavnom se ne informira putem interneta (H3).

Ključne riječi

agroturizam; on-line poslovanje; internet; društvene mreže

Hrčak ID:

214210

URI

https://hrcak.srce.hr/214210

Datum izdavanja:

14.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.409 *