hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

MIJENJANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE - PREMA KVALITETNIM PROMJENAMA

Lidija Vujičić ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (104 KB) str. 229-233 preuzimanja: 795* citiraj
APA 6th Edition
Vujičić, L. (2007). MIJENJANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE - PREMA KVALITETNIM PROMJENAMA. Informatologia, 40 (3), 229-233. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21519
MLA 8th Edition
Vujičić, Lidija. "MIJENJANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE - PREMA KVALITETNIM PROMJENAMA." Informatologia, vol. 40, br. 3, 2007, str. 229-233. https://hrcak.srce.hr/21519. Citirano 23.08.2019.
Chicago 17th Edition
Vujičić, Lidija. "MIJENJANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE - PREMA KVALITETNIM PROMJENAMA." Informatologia 40, br. 3 (2007): 229-233. https://hrcak.srce.hr/21519
Harvard
Vujičić, L. (2007). 'MIJENJANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE - PREMA KVALITETNIM PROMJENAMA', Informatologia, 40(3), str. 229-233. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21519 (Datum pristupa: 23.08.2019.)
Vancouver
Vujičić L. MIJENJANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE - PREMA KVALITETNIM PROMJENAMA. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 23.08.2019.];40(3):229-233. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21519
IEEE
L. Vujičić, "MIJENJANJE ODGOJNO-OBRAZOVNE PRAKSE - PREMA KVALITETNIM PROMJENAMA", Informatologia, vol.40, br. 3, str. 229-233, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21519. [Citirano: 23.08.2019.]

Sažetak
U stručnoj i znanstvenoj literaturi navodi se veliki broj izvora koji izlažu i obrazlažu razloge neuspjeha reformi u svijetu, s naglaskom na neuspjehe mijenjanja odgojno-obrazovne prakse. Pozivajući se na mnoge autore (Bruner (2000), Fullan, (1993, 1999), Hopkins (2001) i dr.), u osnovi promišljanja ovog rada je teza da se prave, dugoročne, kvalitetne promjene u odgoju i obrazovanju mogu dogoditi izravnim mijenjanjem odgojno-obrazovne prakse u ustanovi. Pri tom mijenjanje odgojno-obrazovne prakse u ustanovi, ne znači samo promjenu organizacijskih, tj. strukturalnih dimenzija u ustanovi, nego još više zahtijeva promjenu načina razmišljanja učitelja, tj. podizanje kvalitete njihova razumijevanja odgojno-obrazovnog procesa. Razumijevanje odgojno-obrazovne prakse povezano je sa stručnim usavršavanjem učitelja kao strategijom u procesu mijenjanja odgojno-obrazovne prakse na putu ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju. Radi se o profesionalnom usavršavanju učitelja kao kontinuiranom, cjeloživotnom procesu i refleksivnoj praksi kao permanentnoj strategiji učenja.

Ključne riječi
direktne promjene edukacijske prakse; reforma obrazovanja; reflektivna praksa; profesionalno usavršavanje; učenje

Hrčak ID: 21519

URI
https://hrcak.srce.hr/21519

[engleski]

Posjeta: 1.447 *