hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA NA TEMELJU FRANŠIZNOGA MODELA: PRIMJER FRANŠIZE SURF ‘N’ FRIES

Nataša Rupčić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9915-8881 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Davor Pezdevšek

Puni tekst: hrvatski, pdf (103 KB) str. 111-126 preuzimanja: 442* citiraj
APA 6th Edition
Rupčić, N. i Pezdevšek, D. (2018). INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA NA TEMELJU FRANŠIZNOGA MODELA: PRIMJER FRANŠIZE SURF ‘N’ FRIES. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, (3-4/2018), 111-126. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/216539
MLA 8th Edition
Rupčić, Nataša i Davor Pezdevšek. "INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA NA TEMELJU FRANŠIZNOGA MODELA: PRIMJER FRANŠIZE SURF ‘N’ FRIES." Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, vol. , br. 3-4/2018, 2018, str. 111-126. https://hrcak.srce.hr/216539. Citirano 04.08.2021.
Chicago 17th Edition
Rupčić, Nataša i Davor Pezdevšek. "INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA NA TEMELJU FRANŠIZNOGA MODELA: PRIMJER FRANŠIZE SURF ‘N’ FRIES." Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku , br. 3-4/2018 (2018): 111-126. https://hrcak.srce.hr/216539
Harvard
Rupčić, N., i Pezdevšek, D. (2018). 'INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA NA TEMELJU FRANŠIZNOGA MODELA: PRIMJER FRANŠIZE SURF ‘N’ FRIES', Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, (3-4/2018), str. 111-126. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/216539 (Datum pristupa: 04.08.2021.)
Vancouver
Rupčić N, Pezdevšek D. INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA NA TEMELJU FRANŠIZNOGA MODELA: PRIMJER FRANŠIZE SURF ‘N’ FRIES. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku [Internet]. 2018 [pristupljeno 04.08.2021.];(3-4/2018):111-126. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216539
IEEE
N. Rupčić i D. Pezdevšek, "INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA NA TEMELJU FRANŠIZNOGA MODELA: PRIMJER FRANŠIZE SURF ‘N’ FRIES", Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, vol., br. 3-4/2018, str. 111-126, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216539. [Citirano: 04.08.2021.]

Sažetak
Poslovni model franšizinga jedan je od najbrže rastućih oblika poslovanja s velikim utjecajem na razvoj gospodarstva, posebno manje razvijenih država. Franšizno poslovanje ima niz prednosti u odnosu na druge oblike poslovanja. Jedna od ključnih prednosti je niži stupanj poslovnoga rizika s obzirom da se preuzima postojeći, razrađeni i uspješni poslovni model. Franšizing posebno koriste oni poduzetnici koji nisu sigurni u uspjeh vlastitoga poslovnoga modela. Franšizing je pogodan način poslovanja i za vlasnike franšize koji žele proširiti svoje poslovanje, posebno u druge države sa specifičnim poslovnim uvjetima. Ciljevi ovoga istraživanja su prikazati teorijske spoznaje o franšizi kao obliku poslovanja te analizirati franšizni sustav Surf ‘n’ Fries kao poslovni model osmišljen na jedinstvenoj metodi proizvodnje, pakiranja i posluživanja pomfrita. Svrha istraživanja je utvrditi mogućnosti primjene franšiznoga poslovanja kao načina međunarodnoga širenja hrvatskih poduzetnika.

Ključne riječi
poslovni model; franšizno poslovanje; inoviranje; intelektualno vlasništvo; franšiza Surf ‘n’ Fries.

Hrčak ID: 216539

URI
https://hrcak.srce.hr/216539

[engleski]

Posjeta: 896 *