Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Procjena poljoprivredne pismenosti studenata budućih učitelja primarnog obrazovanja

Zdenko Braičić ; Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Zagreb Odsjek u Petrinji


Puni tekst: hrvatski PDF 205 Kb

str. 39-50

preuzimanja: 442

citiraj


Sažetak

U razrednoj se nastavi sadržaji o poljoprivredi uglavnom poučavaju u nastavnom predmetu Priroda i društvo. Kako bi uspješno mogli ostvariti nastavne zadaće, studentima, budućim učiteljima, potrebna je određena baza stručnih znanja o poljoprivredi. Cilj istraživanja bio je procijeniti razinu poljoprivredne pismenosti studenata Učiteljskog fakulteta u Zagrebu te poznavanje sadržaja Prirode i društva o poljoprivredi. Njegova je svrha prepoznati sadržaje o poljoprivredi koje studenti nedovoljno poznaju kako bi se unaprijedili programi pojedinih kolegija i redefinirali ishodi učenja. Utvrđeno je da 38,7% ispitanih studenata ne raspolaže minimalnim znanjima o poljoprivredi, dok njih 22,0% nedovoljno poznaje nastavne sadržaje Prirode i društva o poljoprivredi. U radu se ispituje postojanje razlika u znanju studenata o poljoprivredi i poznavanju nastavnih sadržaja s obzirom na godinu studija, mjesto odrastanja i vrstu završene srednje škole.

Ključne riječi

poljoprivredna pismenost; Priroda i društvo; studenti; učiteljski studij

Hrčak ID:

217839

URI

https://hrcak.srce.hr/217839

Datum izdavanja:

9.3.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.446 *