APA 6th Edition Topić, L. (2018). Tako blizu, tako daleko - uloga fotografije u dokumentiranju performansa. Informatica museologica, (49), 100-103. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/218440
MLA 8th Edition Topić, Leila. "Tako blizu, tako daleko - uloga fotografije u dokumentiranju performansa." Informatica museologica, vol. , br. 49, 2018, str. 100-103. https://hrcak.srce.hr/218440. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition Topić, Leila. "Tako blizu, tako daleko - uloga fotografije u dokumentiranju performansa." Informatica museologica , br. 49 (2018): 100-103. https://hrcak.srce.hr/218440
Harvard Topić, L. (2018). 'Tako blizu, tako daleko - uloga fotografije u dokumentiranju performansa', Informatica museologica, (49), str. 100-103. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/218440 (Datum pristupa: 19.01.2021.)
Vancouver Topić L. Tako blizu, tako daleko - uloga fotografije u dokumentiranju performansa. Informatica museologica [Internet]. 2018 [pristupljeno 19.01.2021.];(49):100-103. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/218440
IEEE L. Topić, "Tako blizu, tako daleko - uloga fotografije u dokumentiranju performansa", Informatica museologica, vol., br. 49, str. 100-103, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/218440. [Citirano: 19.01.2021.]
Sažetak Usporedbom dvaju performansa (Chris Burden, Pucanj/ Shoot, 1971. te Yves Klein, Skok u prazno/Leap into the Void, 1960.) koja su stekla međunarodnu slavu ponajprije zahvaljujući njihovoj fotografskoj dokumentaciji, Philip Auslander uspostavlja razliku u percepciji tih performansa. Naime, općenito je prihvaćeno tumačenje da je Burdenov performans “istinski” jer postoji niz crno-bijelih fotografija koje ga dokumentiraju. Percipiramo ga kao događaj koji se uistinu dogodio, dokumentacija je slijedila akciju performera, a rad je postao planetarno poznat te je, upravo zahvaljujući fotografskoj dokumentaciji, ušao u brojne publikacije odnosno muzejske zbirke.