Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21464/mo.26.1.10
Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi
Kristina Vuleta
; Odjel za anglistiku, Sveučilište u Zadru, Hrvatska
Anna Martinović
orcid.org/0000-0001-5756-1165
; Odjel za anglistiku, Sveučilište u Zadru, Hrvatska
Sažetak
Nastavnici postavljanjem pitanja doprinose procesu učenja stranog jezika i razvoju mišljenja višeg reda kod učenika. Pitanja su značajna za pokretanje interakcije u učionicama stranih jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u vrste pitanja koje nastavnici koriste u poučavanju engleskog kao stranog jezika (engl. EFL). Metoda prikupljanja podataka uključivala je promatranje nastave koje se često koristi u istraživanjima u učionicama stranih jezika. Rezultati su pokazali da se u osnovnim i srednjim školama češće postavljaju pitanja nižeg reda od pitanja višeg reda, dok su složenija pitanja i setovi pitanja i odgovora pokazali veću učestalost pitanja višeg reda. Nadalje, složenost odgovora učenika ovisila je o vrsti pitanja koju je nastavnik postavio. Analiza je također pokazala da, usprkos tome što je bilo više pitanja koja su poticala na razmišljanje i samoizražavanje u srednjoj školi nego u osnovnoj školi, veliki broj prikupljenih pitanja nižeg reda ipak pokazuje potrebu za većom upotrebom pitanja višeg reda.
Ključne riječi
pitanja koja nastavnici postavljaju; engleski kao strani jezik (engl. EFL), provjerna pitanja; stvarna pitanja
Hrčak ID:
220881
URI
Datum izdavanja:
6.6.2019.
Posjeta: 3.204 *