Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21464/mo.26.1.10

Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi

Kristina Vuleta ; Odjel za anglistiku, Sveučilište u Zadru, Hrvatska
Anna Martinović orcid id orcid.org/0000-0001-5756-1165 ; Odjel za anglistiku, Sveučilište u Zadru, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 482 Kb

str. 149-175

preuzimanja: 1.517

citiraj


Sažetak

Nastavnici postavljanjem pitanja doprinose procesu učenja stranog jezika i razvoju mišljenja višeg reda kod učenika. Pitanja su značajna za pokretanje interakcije u učionicama stranih jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u vrste pitanja koje nastavnici koriste u poučavanju engleskog kao stranog jezika (engl. EFL). Metoda prikupljanja podataka uključivala je promatranje nastave koje se često koristi u istraživanjima u učionicama stranih jezika. Rezultati su pokazali da se u osnovnim i srednjim školama češće postavljaju pitanja nižeg reda od pitanja višeg reda, dok su složenija pitanja i setovi pitanja i odgovora pokazali veću učestalost pitanja višeg reda. Nadalje, složenost odgovora učenika ovisila je o vrsti pitanja koju je nastavnik postavio. Analiza je također pokazala da, usprkos tome što je bilo više pitanja koja su poticala na razmišljanje i samoizražavanje u srednjoj školi nego u osnovnoj školi, veliki broj prikupljenih pitanja nižeg reda ipak pokazuje potrebu za većom upotrebom pitanja višeg reda.

Ključne riječi

pitanja koja nastavnici postavljaju; engleski kao strani jezik (engl. EFL), provjerna pitanja; stvarna pitanja

Hrčak ID:

220881

URI

https://hrcak.srce.hr/220881

Datum izdavanja:

6.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.275 *