Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 06.06.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 09.06.2019.

Sadržaj

Puni tekst

Sadržaj (str. 3-3)


Ostalo


Contents (str. 4-4)


Ostalo


Riječ urednika (str. 5-6)

Ivana Zagorac
Uvodnik


Educational values and teacher’s identity from students, parents and teachers’ perspective (str. 7-31)

Marina Diković, Marlena Plavšić
Izvorni znanstveni članak


Demokratsko školsko vođenje: analiza dosadašnjih istraživanja i otvorena pitanja (str. 33-60)

Monika Pažur, Vesna Kovač
Pregledni rad


Divergent thinking in the process of modern education (str. 81-98)

Sandra Kadum
Pregledni rad


Students’ attitudes about the museum as a learning environment (str. 99-120)

Dubravka Kuščević, Marija Brajčić, Zvonimira Talijan
Izvorni znanstveni članak


Perceived benefits in ailment/disability: Easier coping and better support with education (str. 121-147)

Barbara Stamenković Tadić
Izvorni znanstveni članak


Teacher questions in EFL classrooms (str. 149-175)

Kristina Vuleta, Anna Martinović
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 30.141 *