hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU

Ivana Pavlić ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (32 MB) str. 205-237 preuzimanja: 123* citiraj
APA 6th Edition
Pavlić, I. (2003). POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU. Ekonomska misao i praksa, 12 (2), 205-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222716
MLA 8th Edition
Pavlić, Ivana. "POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Ekonomska misao i praksa, vol. 12, br. 2, 2003, str. 205-237. https://hrcak.srce.hr/222716. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Pavlić, Ivana. "POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Ekonomska misao i praksa 12, br. 2 (2003): 205-237. https://hrcak.srce.hr/222716
Harvard
Pavlić, I. (2003). 'POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Ekonomska misao i praksa, 12(2), str. 205-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222716 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Pavlić I. POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2003 [pristupljeno 25.10.2021.];12(2):205-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222716
IEEE
I. Pavlić, "POZICIONIRANJE HRVATSKOG TURIZMA NA SREDOZEMNOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Ekonomska misao i praksa, vol.12, br. 2, str. 205-237, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222716. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
U radu se istražuje analizira pozicioniranost hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju. Naime, neprilagođenost hrvatske turističke politike zahtjevima suvremenog turističkog tržišta je rezultirala neodgovarajućom pozicioniranosti hrvatskog turizma na sredozemnom tržištu. Da bi se ocijenila pozicija hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju i ispitalo stanje aktualne turističke ponude provedeno je istraživanje anketiranjem eksperata na direktan ili indirektan način uključenih u formiranje hrvatske turističke politike. Također su analizirani konkretni pokazatelji hrvatskog turizma i turizma konkurentskih destinacija. Uz to se istražuju razlozi postojećeg stanja i predlažu se moguće promjene u turističkoj politici u cilju postizanja bolje pozicije na sredozemnom tržištu.

Ključne riječi
turistička ponuda; pozicioniranost; turističko tržište

Hrčak ID: 222716

URI
https://hrcak.srce.hr/222716

Posjeta: 232 *