Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32914/i.52.1-2.9

PREDŠKOLSKA USTANOVA: METODIKA RADA ISPRED INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE

Slavoljub Hilčenko ; Akademija Obrazovno-zdravstvenih strukovnih studija, Subotica, Vojvodina, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 667 Kb

str. 90-98

preuzimanja: 994

citiraj


Sažetak

Na Akademiji Obrazovno-zdravstvenih strukovnih studija u Subotici, studenti pored informacijsko i komunikacijsko-tehnoloških (IKT) saznanja, stječu i potrebna metodičko-didaktička iskustva (= instrukcijski dizajn) koja u edukaciji djece imaju najveći značaj. "Jednom pogrešno naučeno, teško se ispravlja!" Kada su u pitanju usvajanja apstraktnih matematičkih pojmova (npr. mjerenje zapremine ili mase tijela ...), IKT nisu od presudnog značaja. Sva naša osjetila i eksperimentalan rad su u procesu usvajanja ovakvih saznanja nezamjenjiva. IKT mogu poslužiti u procesu provjere i utvrđivanja ovih tema, kao dopunsko nastavno sredstvo, a nikako kao primarni izvor za stjecanje znanja/vještina! Cilj rada jeste predstavljanje primjera teme JEDINICA ZA MJERENJE TEKUĆINA – LITRA u kojoj metodika rada, čula djece i eksperimetalan rad, moraju biti ispred IKT.

Ključne riječi

Metode i pristupi učenja (Matematika); eksperimentalni; Praktično iskustveno učenje; osjetilno iskustvo; profesionalni razvoj odgojitelja; ICT

Hrčak ID:

222970

URI

https://hrcak.srce.hr/222970

Datum izdavanja:

30.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.863 *