Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PO TRAGOVIMA LJUBLJANE I LJUBLJANICE – otkrivanje povijesti grada i rijeke

Natalija Mihelčić ; Osnovna škola Stopiče


Puni tekst: hrvatski pdf 1.474 Kb

str. 48-59

preuzimanja: 482

citiraj


Sažetak

Ovaj put osvjetljujem primer povezivanja sati povijesti s muzejem, koji se je izvršio izvan institucionalnih (muzejskih i školskih) prostora. Kao i dosada surađivanje škole s muzejem bilo je jako uspješno, pogotovo izvan školskih prostorijama, gdje su učenici učili i upoznavali prijestolnicu svoje države, Ljubljane. Sa suradnjom Mestnog muzeja Ljubljana je rad sa učenicima bio izveden u samom gradu Ljubljane i djelomice uzduž rijeke Ljubljanice u središtu grada. Muzejski rad činio se odličan oblik rada na otvorenom jer je ponudio neposredan dodir s okolinom i prostorom gdje su učenici lakše predstavljali događaje stoljećima natrag i zamišljali, kako je Ljubljanica nekada puno značila za tadašnje stanovništvo te kakvu ulogu je odigrala za cijelo mjesto.Muzejski rad u sklopu dana aktivnosti bio je izveden za učenike 8. razreda, a istovremeno se rad temeljio na riješavanju radnih listova te promatranja (povijesnih) zgrada, krajolika i vrveža u mjestu.

Ključne riječi

muzej; Ljubljana; muzejski rad; Ljubljanica.

Hrčak ID:

224274

URI

https://hrcak.srce.hr/224274

Datum izdavanja:

27.8.2019.

Posjeta: 1.071 *