Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

OBRAZOVANJE ZA OSOBNI MARKETING – KREATIVNI IZAZOV VISOKOŠKOLSKOGA POSLOVNOG OBRAZOVANJA

Zvjezdana Penava Brekalo ; Osijek


Puni tekst: engleski pdf 47 Kb

str. 293-293

preuzimanja: 131

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 253 Kb

str. 277-292

preuzimanja: 253

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada je promišljanje o obrazovnim sadržajima koji se nude
studentima kako bi ih se pripremilo za što bolje snalaženje na tržištu
rada završetkom studija. Zbog toga se navode rezultati istraživanja o
obrazovanju za osobni marketing posloprimatelja tijekom studija na javnom
sveučilištu. Ispitivanje studenata u sustavu visokoškolskoga poslovnog
obrazovanja donosi njihove stavove o predavanjima i radionicama o
osobnom marketingu posloprimatelja kojima bi se studente pripremilo
za učinkovitiju tranziciju s fakulteta na tržište rada. Rezultati istraživanja
ukazuju na potrebu za obrazovnim sadržajima osobnog marketinga
tijekom studija. U radu se daje i nacrt za pojedine obrazovne sadržaje u
obliku jedinstvenih obrazovnih modula osobnog marketinga posloprimatelja.

Ključne riječi

obrazovni moduli; studenti; poslovno obrazovanje; osobni marketing

Hrčak ID:

227414

URI

https://hrcak.srce.hr/227414

Datum izdavanja:

22.12.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.146 *