Izvorni znanstveni članak
STILOVI UČENJA U NASTAVI STRANOGA JEZIKA: STUDIJA SLUČAJA BOSANSKIH UČENIKA ENGLESKOGA JEZIKA
Izabela Dankić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Almira Ahmetspahić
Sažetak
Iznimno je važno pomoći nastavnicima stranoga jezika prilagoditi svoje
stilove poučavanja raznolikim stilovima učenja svojih učenika. Predstavljamo
rezultate studije slučaja o osnovnim stilovima učenja engleskoga
jezika (4 perceptivna stila i pojedinačni i skupni stil) bosanskih
srednjoškolaca (N=154). Podatci su prikupljeni uporabom Reidova PLSP
upitnika, a obrađenu su deskriptivno statistički. Kao što su prijašnje
studije drugih etničkih skupina pokazale, i ova studija ukazuje na to da
su učenici skloni različitim stilovima učenja i postoje razlike u stilovima
učenja prema spolu. Na temelju posljednjih istraživanja strukture mozga
pretpostavljamo da su stilovi učenja i individualne razlike ono što istu
nastavu za neke učenike čine više, a za neke manje učinkovitom.
Ključne riječi
stilovi učenja; srednja škola; spolne razlike.
Hrčak ID:
229975
URI
Datum izdavanja:
14.12.2009.
Posjeta: 1.278 *