hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece

Dora Vranjican   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9978-2270 ; Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba
Krešimir Prijatelj   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8056-3684 ; Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba
Iva Kuculo ; Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba

Fulltext: croatian, pdf (268 KB) pages 319-338 downloads: 400* cite
APA 6th Edition
Vranjican, D., Prijatelj, K. & Kuculo, I. (2019). Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece. Napredak, 160 (3-4), 319-338. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/231177
MLA 8th Edition
Vranjican, Dora, et al. "Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece." Napredak, vol. 160, no. 3-4, 2019, pp. 319-338. https://hrcak.srce.hr/231177. Accessed 25 Sep. 2020.
Chicago 17th Edition
Vranjican, Dora, Krešimir Prijatelj and Iva Kuculo. "Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece." Napredak 160, no. 3-4 (2019): 319-338. https://hrcak.srce.hr/231177
Harvard
Vranjican, D., Prijatelj, K., and Kuculo, I. (2019). 'Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece', Napredak, 160(3-4), pp. 319-338. Available at: https://hrcak.srce.hr/231177 (Accessed 25 September 2020)
Vancouver
Vranjican D, Prijatelj K, Kuculo I. Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece. Napredak [Internet]. 2019 [cited 2020 September 25];160(3-4):319-338. Available from: https://hrcak.srce.hr/231177
IEEE
D. Vranjican, K. Prijatelj and I. Kuculo, "Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece", Napredak, vol.160, no. 3-4, pp. 319-338, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/231177. [Accessed: 25 September 2020]

Abstracts
Tema ovog rada jest pregled spoznaja o socio-emocionalnom razvoju i utjecaja školskog konteksta za poticaj razvoja socio-emocionalnih kompetencija kod djece. Socio-emocionalni razvoj uključuje kontinuirano uspješno upravljanje vlastitim i tuđim potrebama u socijalnom kontekstu. Iz interakcije s članovima obitelji, odnosno primarnim skrbnicima, i iz dječjeg prirođenog temperamenta u ranom djetinjstvu razvija se sama sposobnost emocionalne regulacije. Socio-emocionalna kompetencija ključan je čimbenik predviđanja uspjeha u školi jer je povezana sa socijalnim, bihevioralnim i akademskim ishodima relevantnima za uspješan razvoj. Tijekom odrastanja djeca provode važan dio vremena u školi, a različiti čimbenici povezani s njihovim školovanjem imaju bitan utjecaj na razvoj njihovih socio-emocionalnih kompetencija. Rad obuhvaća pregled intervencija unutar školskog sustava kojima je cilj izgraditi socio-emocionalne kompetencije kod djece.

Keywords
pozitivan razvoj; socio-emocionalni razvoj; školska klima; školsko okruženje

Hrčak ID: 231177

URI
https://hrcak.srce.hr/231177

Visits: 624 *