Izvorni znanstveni članak
Vjerodostojnost televizijskoga referenduma
Gordana Vujević-Hećimović
; GfK-Centar za istraživanje tržišta, Zagreb, Hrvatska
Miroslav Vujević
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Provedeno je terensko istraživanje na reprezentativnom uzorku punoljetnog stanovništva Republike Hrvatske u kojem su ispitanicima postavljena pitanja koja su postavljena u TV referendumima u popularnim emisijama HTV-a i OTV-a. Utvrđena je statistička značajnost razlika u odgovorima koji su dobiveni od TV gledatelja i ispitanika u terenskom istraživanju što upozorava na nevjerodostojnost rezultata dobivenih u TV referendumima. Nevjerodostojnost rezultata koji se dobivaju u TV referendumima uzrokovana je višestrukom selektivnošću podataka koju uzrokuje način prikupljanja podataka TV referendumom.
Ključne riječi
vjerodostojnost; referendum; TV referendum; istraživanje javnog mnijenja
Hrčak ID:
23157
URI
Datum izdavanja:
26.1.2004.
Posjeta: 1.647 *