Stručni rad
https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.22
UČENJE ČITANJA I STRATEGIJE U RANOM POUČAVANJU
Simona Mlaker Šušek
; Osnovna škola bratov Polančičev, Maribor, Slovenija
Sažetak
Suvremeno planiranje nastave temelji se na komunikacijskoj nastavi. Naglašava se važnost okoline za učenje u kojoj se formiraju socijalne kompetencije učenika. Te kompetencije počinju se razvijati u ranoj dobi, a na početku školovanja već se izražavaju kao primjetljive osobne karakteristike. U radu se opisuje primjer iz prakse, kako tijekom nastave upotrebljavati različite nastavne strategije za stjecanje novog znanja. U okviru projekta Inovativna pedagoška vježbenica Osnovne škole bratov Polančičev iz Maribora svake godine planiramo, provodimo i evalviramo inovativne pristupe pedagoške prakse. Uvjereni smo da je kod odgojno-obrazovnog rada nužno spajanje teorijskih i praktičkih iskustava. U ovoj školskoj godini osobito smo se usmjerili na učenje čitanja i na strategije u ranom poučavanju.
Ključne riječi
istraživačko učenje; okolina učenja; otvorena nastava; međupredmetno planiranje nastave; međuvršnjačka suradnja
Hrčak ID:
233569
URI
Datum izdavanja:
2.12.2019.
Posjeta: 3.140 *