Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ODREDNICE PERCEPCIJE KUPACA U KONTEKSTU DIGITALNE TRANSFORMACIJE

Katarina Tomičić-Pupek ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 680 Kb

str. 135-140

preuzimanja: 470

citiraj


Sažetak

Digitalna transformacija poslovanja obuhvaća dizajn i razvoj poslovnih procesa kojima će se generirati novi proizvodi i usluge, anticipirajući mogućnosti suvremenih i dolazećih tehnologija. Pritom je potrebno dizajnirati nove proizvode i usluge koje poduzeće može isporučiti izvedbom svojih procesa, prije nego što za osmišljenim proizvodima ili uslugama uopće postoji ideja ili potreba na tržištu. U tom kontekstu inicijacije digitalne transformacije poslovanja, potrebno je identificirati ključne odrednice percepcije kupaca koje mogu biti relevantne za marketinške strategije stvaranja potražnje za novim proizvodom ili uslugom kod budućih kupaca. U ovom radu će biti istražene klasične odrednice percepcije kupaca s obzirom na utjecaj suvremenih i dolazećih tehnologija, a nakon toga će biti opisano kako se rezultati istraženih dimenzija mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu digitalno transformiranog poslovanja.

Ključne riječi

percepcija kupaca; digitalna transformacija; marketinška strategija

Hrčak ID:

234539

URI

https://hrcak.srce.hr/234539

Datum izdavanja:

1.3.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.482 *