Educatio biologiae, No. 5., 2019.
Stručni rad
https://doi.org/10.32633/eb.5.6
Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka
Jelena Barbarić – Gaćina
orcid.org/0000-0002-0376-6517
; Prirodoslovno-grafička škola Zadar, Zadar, Hrvatska
Sažetak
Povezivanje gradiva dva ili više nastavnih predmeta doprinosi poticanju učenika na uočavanje veza između obrađivanih sadržaja i mogućnosti primjene usvojenih sadržaja u svakodnevnom životu. U ovom radu učinjeni su koraci prema mogućem povezivanju biologije s klasičnim jezicima prilikom obrade nastavne teme Biološka raznolikost u pozitivnom i motivirajućem okruženju uz razvoj vještina korištenja stručne literature, rada na tekstu, izrade plakata, prezentiranja i suradnje s drugim učenicima. Provjera provedena nakon obrade nastavnih sadržaja pokazala je da se učenici eksperimentalne skupine bolje snalaze u primjeni znanja od kontrolne skupine, ali za značajnije rezultate potrebno je više nastavnih sadržaja obrađivati na ovaj način. Primjena ovakve nastave obećavajući je smjer kojim bi se mogli postići bolji rezultati usvajanja znanja za cjeloživotno učenje, kritičko razmišljanje i veću samostalnost pri učenju.
Ključne riječi
biologija; klasični jezici; nazivi biljaka; rad na tekstu; izrada plakata
Hrčak ID:
237765
URI
Datum izdavanja:
28.12.2019.
Posjeta: 1.934 *