APA 6th Edition Zrilić, D. (2019). Od papirnatog obrasca do dvojezičnoga mrežnog kataloga Muzeja moderne i suvremene umjetnosti: iskustva, pitanja i prepreke. Muzeologija, (56), 29-68. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/238443
MLA 8th Edition Zrilić, Diana. "Od papirnatog obrasca do dvojezičnoga mrežnog kataloga Muzeja moderne i suvremene umjetnosti: iskustva, pitanja i prepreke." Muzeologija, vol. , br. 56, 2019, str. 29-68. https://hrcak.srce.hr/238443. Citirano 20.01.2021.
Chicago 17th Edition Zrilić, Diana. "Od papirnatog obrasca do dvojezičnoga mrežnog kataloga Muzeja moderne i suvremene umjetnosti: iskustva, pitanja i prepreke." Muzeologija , br. 56 (2019): 29-68. https://hrcak.srce.hr/238443
Harvard Zrilić, D. (2019). 'Od papirnatog obrasca do dvojezičnoga mrežnog kataloga Muzeja moderne i suvremene umjetnosti: iskustva, pitanja i prepreke', Muzeologija, (56), str. 29-68. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/238443 (Datum pristupa: 20.01.2021.)
Vancouver Zrilić D. Od papirnatog obrasca do dvojezičnoga mrežnog kataloga Muzeja moderne i suvremene umjetnosti: iskustva, pitanja i prepreke. Muzeologija [Internet]. 2019 [pristupljeno 20.01.2021.];(56):29-68. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/238443
IEEE D. Zrilić, "Od papirnatog obrasca do dvojezičnoga mrežnog kataloga Muzeja moderne i suvremene umjetnosti: iskustva, pitanja i prepreke", Muzeologija, vol., br. 56, str. 29-68, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/238443. [Citirano: 20.01.2021.]
Sažetak Prošlo je više od deset godina otkako se u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti iz Rijeke, kao dio profesionalnog okružja, rabe računalne tehnologije kojima su utvrđena nova pravila u načinu rada i odnosa prema muzejskoj djelatnosti. Dotadašnje navike zauzele su norme koje su nadogradile zadaću muzejske dokumentacije i otvorile još jedna vrata predstavljanja kulturne baštine – u digitalnom obliku. Proizv odi nastali digitalizacijom i uvođenjem računalne katalogizacije privlače različite stručnjake i otvaraju interdisciplinarne pristupe u pronalaženju novih načina komunikacije s javnošću, publikom i korisnicima