Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.

Jelena Diklić ; St. Clement’s School, Toronto, Kanada
Srđan Lukačević orcid id orcid.org/0000-0002-1071-1098 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Kornelija Petr Balog orcid id orcid.org/0000-0002-4970-9446 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 1.105 Kb

str. 97-122

preuzimanja: 273

citiraj


Sažetak

Rad govori o značaju neprofitnoga marketinga te marketinškim alatima kojima se narodna knjižnica može služiti kako bi se što bolje prezentirala u lokalnoj zajednici. Govori i o značaju narodne knjižnice te njezinoj prisutnosti u lokalnoj zajednici. Narodne knjižnice igraju značajnu ulogu u informiranju, obrazovanju svojih građana, no i u kreativnome razvoju svih članova društva. One su i mjesta zabave gdje bi svaki korisnik trebao, u skladu sa svojim potrebama, moći pronaći sve informacije koje su mu potrebne. Naposljetku je prikazano i istraživanje koje je provedeno u svrhu boljega shvaćanja trenutnoga stanja Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek u odnosu na njezinu marketinšku aktivnost. Spomenuto je istraživanje obuhvaćalo analizu sadržaja tiskanih izdanja Glasa Slavonije u proteklih osamnaest godina. U analizi sadržaja pregledani su arhivirani članci Glasa Slavonije koji izvještavaju o temama vezanim za spomenutu knjižnicu.

Ključne riječi

Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek, Glas Slavonije, lokalna zajednica, marketing, korisnici

Hrčak ID:

239619

URI

https://hrcak.srce.hr/239619

Datum izdavanja:

22.5.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.242 *