Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.38190/ope.10.1.7

Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza

Melisa Bahonjić orcid id orcid.org/0000-0002-6806-5092 ; Veleučilište Vern’
Krešimir Dabo ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravaljanje Nikola Šubić Zrinski


Puni tekst: hrvatski pdf 885 Kb

str. 40-53

preuzimanja: 835

citiraj


Sažetak

Društvene mreže izmijenile su industriju odnosa s javnošću. Stvaranjem novih mogućnosti i alata, omogućeni su novi načini stvaranja pozitivnog imidža. Takav novi komunikacijski prostor, stvara i nove mogućnosti jačanja vidljivosti poduzetnicima. U specifičnom sektoru kao što je kultura, izazovi u brendiranju privatne organizacije, mnogostruki su, a društvene mreže, komunikacijska su niša koje uvelike mogu pridonijeti stvaranju imidža, kreiranju pozitivne medijske slike i privlačenju posjetitelja. Rad istražuje kako korisnici percipiraju sadržaj i način komunikacije Muzeja prekinutih veza. Istraživanje provedeno u svrhu pisanja ovog rada obuhvatilo je ispitivanje posjetitelja putem anketnog upitnika. Istraživanjem je utvrđeno da aktivnost na društvenim mrežama i aktivno sudjelovanje posjetitelja pozitivno utječu na svjesnost i vidljivost muzeja. Utvrđeno je i da su Facebook i Instagram najzastupljenije društvene mreže među posjetiteljima. Na temelju rezultata istraživanja, predstavljene su smjernice koje mogu doprinijeti poboljšanju upravljanja društvenim mrežama.

Ključne riječi

društvene mreže; odnosi s javnošću; Muzej prekinutih veza

Hrčak ID:

239699

URI

https://hrcak.srce.hr/239699

Datum izdavanja:

24.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.853 *