Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.38190/ope.10.1.12

Društveno poduzetništvo: glavne odrednice i prikaz slučaja

Petar Šajfar orcid id orcid.org/0000-0003-0301-5980 ; Pravni fakultet Osijek
Lorena Strmota ; Pravni fakultet Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 694 Kb

str. 205-219

preuzimanja: 894

citiraj


Sažetak

Profitno orijentiran sustav, kao dominantna paradigma, generira brojne probleme u društvenoj sferi, posebice kada je riječ o ranjivim društvenim skupinama među koje spadaju osobe s invaliditetom. Postoje brojni odgovori na navedeno stanje, a jedan od njih je društveno poduzetništvo koje teži integraciji ekonomskih i socijalnih ciljeva čime se smješta na razmeđe profitnog i neprofitnog sektora. Iako svoje korijenje vuče iz 18. stoljeća, u zadnjim desetljećima, a posebice u doba krize, ponovo se aktualizira i intenzivno proučava. Cilj je rada pružiti najvažnije informacije potrebne za razumijevanje koncepta društvenog poduzetništva. Navedeno će se nastojati postići kroz prikaz povijesnog pregleda razvoja koncepta društvenog poduzetništva, definicija te prikaz institucionalnog i normativnog okvira, s naglaskom na hrvatski kontekst. Naposljetku se daje primjer društvenog poduzeća u razvoju te zaključna razmatranja temeljena na ranijim prikazima.

Ključne riječi

društveno poduzetništvo; društveno poduzeće; inovativnost; osobe s invaliditetom

Hrčak ID:

239712

URI

https://hrcak.srce.hr/239712

Datum izdavanja:

24.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.211 *