Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

POSTUPAK I ZNAČAJ SEGMENTACIJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU TRŽIŠTA NEKRETNINA

Boris Marjanović ; Istarsko Veleučilište - Università Istriana di scienze applicate
Robert Pervan


Puni tekst: hrvatski pdf 73 Kb

str. 35-43

preuzimanja: 5.050

citiraj


Sažetak

Konkuriranje na suvremenim tržištima predstavlja velik izazov za sve ponuđače proizvoda ili usluga. Tržišta su heterogena u smislu potreba, što znači da različiti potrošači imaju različite potrebe. Postupkom segmentacije tržišta potrošači se grupiraju prema specifičnim potrebama koje izražavaju, čime se dobiva prikaz tržišta po određenim segmentima. Prilagođavanjem specifične ponude za svaki segment osigurava se adekvatno ispunjenje potreba pojedinih potrošača i stvara se preduvjet za postizanje konkurentske prednosti. U ovome radu prikazan je primjer segmentacije tržišta, kao i njezine prednosti te praktične koristi koje iz nje proizlaze.

Ključne riječi

segmentacija tržišta prema koristima, konkurentska prednost, potrebe potrošača.

Hrčak ID:

241609

URI

https://hrcak.srce.hr/241609

Datum izdavanja:

27.7.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.439 *