Izvorni znanstveni članak
KURIKULUMI GEOGRAFIJE ZA OBVEZNO OBRAZOVANJE U 11 EUROPSKIH DRŽAVA – KOMPARATIVNA ANALIZA
Zoran Curić
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek
Ružica Vuk
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek
Martina Jakovčić
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek
Sažetak
U radu se analiziraju i kompariraju kurikulumi za obvezno obrazovanje
11 europskih država: Švedske, Finske, Norveške, Engleske, Škotske, Irske,
Nizozemske, Njemačke, Austrije, Slovenije i Mađarske. Analiza1 odgovara na pitanja:
trajanje obveznog obrazovanja, naziv nastavnog predmeta, opis ili određenje
predmeta, organizacija predmeta, položaj u kurikularnom području, ciljevi predmeta,
razredi i obrazovni ciklusi, obvezan ili neobvezan predmet, satnica (tjedno
i godišnje), didaktičko-metodičke smjernice, uvjeti izvođenja nastave, evalucija,
trendovi i preporuke za Hrvatsku.
Ključne riječi
kurikulum; struktura kurikuluma; geografi ja; kurikularno područje; satnica; metodičke smjernice; evalucija
Hrčak ID:
24814
URI
Datum izdavanja:
10.12.2007.
Posjeta: 10.300 *