Povijest u nastavi, Vol. V No. 9 (1), 2007.
Stručni rad
Kurikulum povijesti i slobodno vrijeme učenika
Suzana Pešorda
; Srednja škola Sesvete
Sažetak
U radu se govori o kurikulumu povijesti i slobodnom vremenu učenika. Na osnovi podataka prikupljenih na uzorku od 124 učenika Srednje škole Sesvete analizira se suodnos kurikuluma povijesti i načina provođenja slobodnog vremena, razmatraju mogućnosti utjecaja kurikuluma i nastavnika povijesti na poboljšanje sadržaja i kakvoće aktivnosti u okviru slobodnog vremena. Pri tome se u prvom redu imaju u vidu kulturni sadržaji. Autorica nudi i konkretne prijedloge u tom smislu. Provođenje slobodnog vremena učenika sagledava se s aspekta poticanja, osmišljavanja i kreiranja slobodnog vremena učenika kroz kurikulum povijesti i ulogu nastavnika povijesti. U tome nastavnicima povijesti pomaže poznavanje pedagogije slobodnog vremena.
Ključne riječi
kurikulum povijesti; slobodno vrijeme; kulturni sadržaji; učenici; nastavnik povijesti; pedagogija slobodnog vremena
Hrčak ID:
24891
URI
Datum izdavanja:
23.6.2007.
Posjeta: 7.315 *