hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9

SAMOVRJEDNOVANJE IZVRSNOSTI DIDAKTIČKOMETODIČKE ORGANIZACIJE NASTAVNOG RADA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI

Nedim Čirić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5950-1614 ; Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Bihaću

Puni tekst: hrvatski, pdf (364 KB) str. 501-515 preuzimanja: 162* citiraj
APA 6th Edition
Čirić, N. (2020). SAMOVRJEDNOVANJE IZVRSNOSTI DIDAKTIČKOMETODIČKE ORGANIZACIJE NASTAVNOG RADA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI. Školski vjesnik, 69 (2), 501-515. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9
MLA 8th Edition
Čirić, Nedim. "SAMOVRJEDNOVANJE IZVRSNOSTI DIDAKTIČKOMETODIČKE ORGANIZACIJE NASTAVNOG RADA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI." Školski vjesnik, vol. 69, br. 2, 2020, str. 501-515. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9. Citirano 27.11.2021.
Chicago 17th Edition
Čirić, Nedim. "SAMOVRJEDNOVANJE IZVRSNOSTI DIDAKTIČKOMETODIČKE ORGANIZACIJE NASTAVNOG RADA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI." Školski vjesnik 69, br. 2 (2020): 501-515. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9
Harvard
Čirić, N. (2020). 'SAMOVRJEDNOVANJE IZVRSNOSTI DIDAKTIČKOMETODIČKE ORGANIZACIJE NASTAVNOG RADA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI', Školski vjesnik, 69(2), str. 501-515. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9
Vancouver
Čirić N. SAMOVRJEDNOVANJE IZVRSNOSTI DIDAKTIČKOMETODIČKE ORGANIZACIJE NASTAVNOG RADA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI. Školski vjesnik [Internet]. 2020 [pristupljeno 27.11.2021.];69(2):501-515. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9
IEEE
N. Čirić, "SAMOVRJEDNOVANJE IZVRSNOSTI DIDAKTIČKOMETODIČKE ORGANIZACIJE NASTAVNOG RADA U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI", Školski vjesnik, vol.69, br. 2, str. 501-515, 2020. [Online]. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.9

Sažetak
Ukupna izvrsnost sveučilišne nastave najviše ovisi o pedagoškim i didaktičko­metodičkim kompetencijama sveučilišnih nastavnika. Za razvoj i unaprjeđenje sveučilišne nastave važno je osuvremenjivanje nastavnog procesa koje ne podrazumijeva samo osuvremenjivanje kurikula, nego cjelokupnoga didaktičko­metodičkog organiziranja nastavnoga rada. Pritom je potrebno naglasiti zadovoljstvo i potrebe studenata, kompetencije visokoškolskih nastavnika i očekivanja radnog tržišta. Cilj ovoga rada bio je ustvrditi koja je sastavnica didaktičko­metodičkog organiziranja sveučilišne nastave najvažniji čimbenik izvrsnosti nastavnog rada te kako sveučilišni nastavnici Univerziteta u Tuzli vrjednuju vlastitu izvrsnost didaktičko­metodičkog organiziranja nastavnog rada. Koristilo se analitičko­deskriptivnim upitnikom kao inačicom analitičko­deskriptivne metode, postupcima analize sadržaja i anketiranjem.
Pretpostavljeno je kako postoji statistički značajna razlika u samovrjednovanju važnosti čimbenika izvrsnosti didaktičko­metodičke organizacije nastavnog rada visokoškolskih nastavnika Univerziteta u Tuzli te da se samovrjednovanja važnosti pojedinih čimbenika izvrsnosti sveučilišne nastave razlikuju s obzirom na dob, spol, znanstveno­nastavno/umjetničko zvanje, godine radnog iskustva u visokoškolskim ustanovama te znanstveno područje kojemu Fakultet pripada. Rezultati istraživanja pokazali su kako su izvrsnost planiranja i pripremanja te izvrsnost izbora nastavnih metoda najvažniji čimbenici ukupne izvrsnosti organiziranja sveučilišne nastave, a 90 % nastavnog osoblja ocjenjuje kako je nastava koju organiziraju visoke razine izvrsnosti

Ključne riječi
izvrsnost sveučilišne nastave; nastavne metode; nastavni oblici; nastavna sredstva i tehnologija

Hrčak ID: 249032

URI
https://hrcak.srce.hr/249032

Posjeta: 327 *