hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije

Mirela Šunda   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6922-1133 ; Gimnazija A. G. Matoša Đakovo, Đakovo
Vesna Babić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9849-2389 ; Kineziološki fakultet Zagreb, Zagreb
Mirna Andrijašević ; Kineziološki fakultet Zagreb, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (672 KB) str. 315-323 preuzimanja: 0* citiraj
APA 6th Edition
Šunda, M., Babić, V. i Andrijašević, M. (2020). Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije. Napredak, 161 (3 - 4), 315-323. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/249641
MLA 8th Edition
Šunda, Mirela, et al. "Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije." Napredak, vol. 161, br. 3 - 4, 2020, str. 315-323. https://hrcak.srce.hr/249641. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition
Šunda, Mirela, Vesna Babić i Mirna Andrijašević. "Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije." Napredak 161, br. 3 - 4 (2020): 315-323. https://hrcak.srce.hr/249641
Harvard
Šunda, M., Babić, V., i Andrijašević, M. (2020). 'Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije', Napredak, 161(3 - 4), str. 315-323. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/249641 (Datum pristupa: 23.01.2021.)
Vancouver
Šunda M, Babić V, Andrijašević M. Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije. Napredak [Internet]. 2020 [pristupljeno 23.01.2021.];161(3 - 4):315-323. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249641
IEEE
M. Šunda, V. Babić i M. Andrijašević, "Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije", Napredak, vol.161, br. 3 - 4, str. 315-323, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249641. [Citirano: 23.01.2021.]

Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi pomaže li učenicima aplikacija Mogy da u vrijeme izolacije uzrokovane COVID-19 pandemijom ostanu tjelesno aktivni, postoje li razlike u tjelesnoj aktivnosti između učenika i učenica te utvrditi zadovoljstvo učenika ponuđenim modelom nastave na daljinu iz predmeta Tjelesna i zdravstvena kulture. U istraživanju je sudjelovalo 143 gimnazijalca oba spola, prosječne dobi 16,49 ± 1,17. Učenica je bilo 98 prosječne dobi 16,39 ± 1,16, a učenika 45 prosječne dobi 16,68 ± 1,18. Za potrebe ovoga rada napravljen je upitnik o procjeni zadovoljstva novim modelom nastave TZK-a u kojem su učenici anonimno odgovarali na postavljena pitanja o nastavi na daljinu i tjelesnoj aktivnosti u vrijeme izolacije. Statistička obrada podataka je provedena programskim paketom Statistica 13.3. Izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji i Studentov t-test za nezavisne uzorke. Dobiveni rezultati pokazuju da 96,5 % učenika želi biti tjelesno aktivno i u vrijeme izolacije. Zabrinjavajući je podatak da uz sve mogućnosti koje imaju današnji mladi ipak postoji određeni postotak tjelesno neaktivnih. U ovom istraživanju dobiveno je da 15 % učenika nije tjelesno aktivno i to 17 % učenica i 9 % učenika.

Ključne riječi
edukacija; izolacija; Mogy mobilna aplikacija; srednja škola; tjelesna aktivnost

Hrčak ID: 249641

URI
https://hrcak.srce.hr/249641

Posjeta: 0 *