Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31192/np.19.1.14

Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine

Robert Baćac orcid id orcid.org/0000-0001-8427-9085
Damir Demonja orcid id orcid.org/0000-0002-4186-5137 ; Institut za razvoj i međunarodne odnose, IRMO, Odjel za međunarodne gospodarske i političke odnose, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 152 Kb

str. 195-209

preuzimanja: 1.125

citiraj


Sažetak

Podravina kao kulturno-povijesni pojam prepoznatljivo je zemljopisno područje u Republici Hrvatskoj koje obuhvaća teritorij između rijeke Drave, gore Bilogore i Kalničkog gorja. Danas je ovo područje dio jedinstvene administrativne i političke cjeline Koprivničko-križevačke županije. U turističkom smislu Podravina čini zasebnu cjelinu, posebno povijesno, kulturno, prirodno i socijalno odredište s vlastitim specifičnostima i resursima. Turistički gledano, Podravina još nije iskoristila svoju konkurentsku prednost s obzirom na brendiranje, odnosno izgradnju prepoznatljivog imidža te tržišnu prepoznatljivost i pozicioniranost. Brendiranje Podravine je osmišljavanje konkurentnog identiteta koje će diferencirati ovo odredište od svih drugih. Sam brend određuju osnovne karakteristike odredišta, njegove prednosti koje proizlaze iz resursne osnove, što je njegova posebnost, i čini ga prepoznatljivim i različitim od konkurenata. U tom smislu potrebno je detektirati i definirati Točke jednakosti (Points of Parity) i Točke različitosti (Points of Difference) na temelju kojih bi odredište Podravina izgradilo svoje vrijednosti i prepoznatljivosti u turističkom smislu. Za uspješno brendiranje Podravine kao turističkog odredišta potrebno će biti definirati čimbenike brendiranja koji su ključni za izgradnju brenda.

Ključne riječi

brendiranje; Podravina; prepoznatljivost odredišta; turističko pozicioniranje; turizam

Hrčak ID:

253825

URI

https://hrcak.srce.hr/253825

Datum izdavanja:

15.3.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.486 *