Stručni rad
KOMPETENCIJE ODGAJATELJA ZA RJEŠAVANJE SUKOBA U UČENIČKOM DOMU
Jelena D. Stojković
; Fakultet pedagoških nauka, Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina
Nedeljko M. Milanović
; Filozofski fakultet, Univerzitet u Nišu, Departman za pedagogiju
Sažetak
U ovom radu predstavljeni su rezultati empirijske studije koja je imala za cilj ispitati stavove domskih odgajatelja o njihovim kompetencijama za rješavanje sukoba među učenicima. Istraživanje je provedeno u studentskim domovima u Srbiji, na uzorku od 61 odgajatelj, 28 odgajatelja i 33 odgajateljice. Za ispitivanje stavova odgajatelja koristili smo instrument N. Suzić [1], koji smo prilagodili za potrebe ovog istraživanja. Rezultati koje smo dobili pokazuju da odgajatelji imaju sve potrebne kompetencije za posredovanje u sukobima među učenicima i da prepoznaju da je njihova uloga u rješavanju sukoba među učenicima relevantna. Osim što odgajatelji navode da posjeduju potrebne kompetencije za posredovanje u sukobima među učenicima, potrebno je posvetiti više pozornosti sukobima u domovima učenika i kompetencijama odgajatelja za njihovo rješavanje.
Ključne riječi
kompetencije, sukobi, komunikacija, odgojitelj, učenički dom
Hrčak ID:
254532
URI
Datum izdavanja:
2.5.2021.
Posjeta: 1.452 *