Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UČINCI PANDEMIJSKE KRIZE NA KORIŠTENJE MEDIJA I OCJENA NJEZINE VAŽNOSTI U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU

Davorin Turkalj ; Ekonomski fakultet, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Trg Ljudevita Gaja 7, 31000 Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 322 Kb

str. 121-130

preuzimanja: 850

citiraj


Sažetak

Mediji snažno utječu na svijest ljudi i način na koji doživljavaju svijet oko sebe. Kako se medijski krajobraz brzo i često mijenja, prebacujući naglasak sa tradicionalnih na novije medije, tako oni sami postaju još značajniji kanal za dostavljanje vijesti, ali i drugih sadržaja koji neminovno okupiraju pažnju konzumenata s ciljem privlačenja i zadržavanja. Uslijed pojave pandemijske krize, mnogi su se kreatori sadržaja, medijske kuće, ali i brandovi, našli u situaciji bez presedana. U kratkom su roku morali redefinirati svoju ulogu, a onda i pronaći novi način monetizacije svog sadržaja. Na pitanje kako odgovorno poslovati u situaciji kada ne postoji referentni događaj po kojem se mogu predložiti strategije i protokoli postupanja, odgovornost i značaj medija postaje utoliko veća. Aktualna istraživanja bilježe nove obrasce korištenja pojedinih medijskih kanala u okolnostima koje su obilježene neizvjesnošću i strahom. Cilj ovog rada je analizirati učinke pandemijske krize na korištenje medija, a istovremeno kritički vrednovati njezinu važnost u svakodnevnom informiranju. Rezultati analize učinaka mogu pomoći u boljem razumijevanju i davanju korisnih smjernica za postupanje u sličnim situacijama.

Ključne riječi

pandemijska kriza; korištenje medija; konzumacija medija; mediji

Hrčak ID:

254851

URI

https://hrcak.srce.hr/254851

Datum izdavanja:

30.3.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.566 *