Politehnika i dizajn, Vol. 8 No. 3, 2020.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2020-8-3-04
DIGITALIZACIJA NASTAVE U ŠKOLSKOM OBRAZOVANJU
Marija Gjud
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska, student
Ida Popčević
orcid.org/0000-0001-6283-9387
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U radu je predstavljeno istraživanje o tome u kojoj mjeri je do sada digitalizacija nastave pomogla u ostvarivanju boljih rezultata no prije kod učenika te koliko je samim učenicima pomogla u učenju i savladavanju školskog gradiva. Učitelji, iako svjesni pozitivnih i negativnih aspekata u korištenju digitalne tehnologije u nastavi, još uvijek je umjereno koriste te se više oslanjaju na starije metode podučavanja. Učitelji smatraju da su djeci za savladavanje gradiva dovoljni udžbenici te da je zbog dinamike samog nastavnog procesa, poželjno povremeno i umjereno upotrijebiti digitalne alate u nastavi. Smatraju da često sami digitalni alati odvraćaju pažnju od sadržaja. Za učenike, s druge pak strane, korištenje tehnologije u nastavi stvara dodatni interes, zabavu i dinamiku. Motiviraniji su kada se koristi digitalna tehnologija u nastavi, te više samostalno istražuju sadržaj koji im je dostupniji no ikad.
Ključne riječi
digitalizacija; obrazovanje; škola; informatizacija; škola za život
Hrčak ID:
255952
URI
Datum izdavanja:
1.12.2020.
Posjeta: 4.361 *