hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5

Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika grada Zagreba o uporabi IKT u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19

Iva Ivanković ; Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Ivan Igić ; Osnovna škola Ivana Gundulića, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (413 KB) str. 39-62 preuzimanja: 0* citiraj
APA 6th Edition
Ivanković, I. i Igić, I. (2021). Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika grada Zagreba o uporabi IKT u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19. Metodički ogledi, 28 (1), 39-62. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5
MLA 8th Edition
Ivanković, Iva i Ivan Igić. "Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika grada Zagreba o uporabi IKT u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19." Metodički ogledi, vol. 28, br. 1, 2021, str. 39-62. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5. Citirano 31.07.2021.
Chicago 17th Edition
Ivanković, Iva i Ivan Igić. "Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika grada Zagreba o uporabi IKT u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19." Metodički ogledi 28, br. 1 (2021): 39-62. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5
Harvard
Ivanković, I., i Igić, I. (2021). 'Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika grada Zagreba o uporabi IKT u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19', Metodički ogledi, 28(1), str. 39-62. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5
Vancouver
Ivanković I, Igić I. Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika grada Zagreba o uporabi IKT u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19. Metodički ogledi [Internet]. 2021 [pristupljeno 31.07.2021.];28(1):39-62. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5
IEEE
I. Ivanković i I. Igić, "Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika grada Zagreba o uporabi IKT u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19", Metodički ogledi, vol.28, br. 1, str. 39-62, 2021. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5

Sažetak
Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) uključena je u sve društvene slojeve, a njezina se uloga u odgoju i obrazovanju intenzivirala. Spremnost učitelja kao odgojno-obrazovnih profesionalaca ključan je element za uporabu i implementaciju IKT-a u odgojno-obrazovni proces. Iznenadnom pandemijom bolesti COVID-19 učitelji su stavljeni pred zadatak osmišljavanja i provedbe nastave na daljinu. S ciljem utvrđivanja stavova roditelja o uporabi IKT-a u takvom obliku nastave, tijekom proljeća 2020. godine provedeno je istraživanje na uzorku od 465 sudionika na području Grada Zagreba. Utvrđeno je da najveći broj sudionika postiže prosječne rezultate koji su iznad srednje vrijednosti, što znači da je njihov stav o uporabi IKT-a u provedenoj nastavi na daljinu generalno pozitivan. Pronađene su statistički značajne razlike u pojedinim varijablama stavova o uporabi IKT-a u nastavi na daljinu s obzirom na spol, dob i stupanj naobrazbe sudionika te s obzirom na razred koji djeca sudionika istraživanja polaze. Kvalitativnom analizom pitanja otvorenoga tipa ustanovljena je potreba standardizacije nastave na daljinu u smislu uporabe istih ili sličnih digitalnih alata kako bi se osigurale jednake šanse za sve učenike.

Ključne riječi
IKT; e-učenje; nastava na daljinu; digitalna nastava; nastava za vrijeme pandemije bolesti COVID-19; digitalne kompetencije

Hrčak ID: 260363

URI
https://hrcak.srce.hr/260363

[engleski]

Posjeta: 0 *