Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/zefzg.2021.1.41

Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra

Dubravka Sinčić Ćorić orcid id orcid.org/0000-0002-1834-5491 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Jelena Tomić orcid id orcid.org/0000-0002-4615-0181


Puni tekst: hrvatski pdf 266 Kb

str. 41-59

preuzimanja: 342

citiraj


Sažetak

Rad pridonosi korpusu znanja iz područja marketinga općeg dobra, analizirajući utječu li demografska obilježja potrošača (dob, spol, razina primanja te stupanj obrazovanja) potrošača na prihvaćenost kampanja marketinga općeg dobra. Dosadašnja istraživanja su potvrdila da se percepcije i stavovi potrošača o prihvatljivosti, a time i uspješnost kampanja marketinga općeg dobra, razlikuju ovisno o njihovim demografskim obilježjima. U radu se istražuju percepcije ispitanika o primjerenosti primjene marketinga općeg dobra za rješavanje društvenih problema, percipirani utjecaj programa marketinga općeg dobra na odluku o kupnji te utjecaj demografskih obilježja na percepcije ispitanika. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku 395 ispitanika različitih demografskih obilježja s područja Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazuju kako obilježja spola i dobi imaju značajan utjecaj na percepcije potrošača i prihvaćenost programa marketinga općeg dobra, dok se percepcije potrošača s obzirom na obilježja primanja i obrazovanja statistički značajno ne razlikuju.

Ključne riječi

marketing općeg dobra; demografska obilježja potrošača; dob; spol; primanja; obrazovanje

Hrčak ID:

260651

URI

https://hrcak.srce.hr/260651

Datum izdavanja:

19.7.2021.

Posjeta: 1.116 *