Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 19.07.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 20.07.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra (str. 41-59)

Dubravka Sinčić Ćorić, Jelena Tomić
Prethodno priopćenje


Utjecaj pandemije bolesti COVID-19 na financijsku fleksibilnost zračnih prijevoznika (str. 61-73)

Ivana Mamić Sačer
Prethodno priopćenje


Modeliranje odrednica potražnje za životnim osiguranjem u zemljama Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (str. 75-91)

Saša Jakšić, Mihovil Anđelinović, Ana Nediljka Nikolić
Prethodno priopćenje


Prednosti i nedostaci elektroničke maloprodaje u Republici Hrvatskoj s aspekta potrošača u 2020. godini (str. 93-111)

Ivan Kovač, Mirko Palić, Martina Hrkać
Prethodno priopćenje


Analiza izvozne konkurentnosti hrvatskog IKT sektora (str. 147-173)

Borna Vidović, Lucija Rogić Dumančić
Pregledni rad


Developmental aspects of sponsorship in the sports industry (str. 175-188)

Marin Petrić, Mario Pepur
Pregledni rad


Istraživanje profila turista prema motivima dolaska i lojalnosti stilu odmora (str. 189-202)

Marina Laškarin Ažić
Pregledni rad


Financijski pokazatelji poslovanja velikih banaka u Republici Hrvatskoj (str. 203-221)

Branka Tuškan Sjauš, Robert Zubanović
Pregledni rad


Godina dana bolesti COVID-19 u Republici Hrvatskoj: Pogled s kvantitativne perspektive (str. 223-241)

Berislav Žmuk, Hrvoje Jošić
Pregledni rad


The country of origin as a factor in product quality perception (str. 243-259)

Zoran Krupka, Mateja Malogorski
Pregledni rad


Prikaz knjige: "Financije županija, gradova i općina" (str. 299-301)

Marija Davidović
Stručni rad


Posjeta: 23.236 *