Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22210/strjez/50-1/2

KVANTITATIVNA ANALIZA STUDENTSKE PROCJENE VAŽNOSTI STRANIH JEZIKA U SPORTSKOME MENADŽMENTU

Darija Omrčen orcid id orcid.org/0000-0003-2878-7063 ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Magdalena Mihovec ; T. O. MODA-IN


Puni tekst: hrvatski pdf 351 Kb

str. 31-55

preuzimanja: 345

citiraj


Sažetak

Cilj je istraživanja bio utvrditi kako budući kineziolozi procjenjuju važnost znanja ponuđenih 15 stranih jezika za rad u sportskome menadžmentu. Uzorak ispitanika sastojao se od 70 studenata i studentica Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Rezultati su pokazali da su ispitanici najčešće i prosječno najveći broj godina učili engleski i njemački jezik. Dva je strana jezika učio najveći broj ispitanika (62,86 %), dok je tri strana jezika učilo 20 % ispitanika. Tek je 10 % ispitanika učilo samo jedan strani jezik, a najmanji je postotak ispitanika učio četiri strana jezika (7,14 %). Ispitanici su znanje engleskog i njemačkog jezika procijenili najvažnijim za rad u sportskome menadžmentu. Faktorskom analizom dobivene su tri latentne dimenzije koje su protumačene aspektom turizma, sportskom uspješnosti i jačinom ekonomije. Multivarijatnom analizom varijance nisu utvrđene razlike među ispitanicima u procjeni važnosti znanja 15 stranih jezika s obzirom na broj stranih jezika koje su učili.

Ključne riječi

procjena važnosti; sportski menadžment; strani jezici; turizam

Hrčak ID:

260918

URI

https://hrcak.srce.hr/260918

Datum izdavanja:

20.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.261 *