Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22210/strjez/50-1/2
KVANTITATIVNA ANALIZA STUDENTSKE PROCJENE VAŽNOSTI STRANIH JEZIKA U SPORTSKOME MENADŽMENTU
Darija Omrčen
orcid.org/0000-0003-2878-7063
; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Magdalena Mihovec
; T. O. MODA-IN
Sažetak
Cilj je istraživanja bio utvrditi kako budući kineziolozi procjenjuju važnost znanja ponuđenih 15 stranih jezika za rad u sportskome menadžmentu. Uzorak ispitanika sastojao se od 70 studenata i studentica Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Rezultati su pokazali da su ispitanici najčešće i prosječno najveći broj godina učili engleski i njemački jezik. Dva je strana jezika učio najveći broj ispitanika (62,86 %), dok je tri strana jezika učilo 20 % ispitanika. Tek je 10 % ispitanika učilo samo jedan strani jezik, a najmanji je postotak ispitanika učio četiri strana jezika (7,14 %). Ispitanici su znanje engleskog i njemačkog jezika procijenili najvažnijim za rad u sportskome menadžmentu. Faktorskom analizom dobivene su tri latentne dimenzije koje su protumačene aspektom turizma, sportskom uspješnosti i jačinom ekonomije. Multivarijatnom analizom varijance nisu utvrđene razlike među ispitanicima u procjeni važnosti znanja 15 stranih jezika s obzirom na broj stranih jezika koje su učili.
Ključne riječi
procjena važnosti; sportski menadžment; strani jezici; turizam
Hrčak ID:
260918
URI
Datum izdavanja:
20.7.2021.
Posjeta: 1.261 *