Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DIGITALNA OSPOSOBLJENOST UČITELJA U EPIDEMIJI

Mateja Repovž Lisec ; OŠ Tržišče, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 133 Kb

str. 145-149

preuzimanja: 231

citiraj


Sažetak

Obrazovanje na daljinu se vrlo usklađeno odvijalo u Osnovnoj školi Tržišče. Rezultati su pokazali da su učitelji i učenici bili svakodnevno u kontaktu ili barem dva ili više puta na tjedan putem videokonferencija ili uputa za usmjeravanje preko mrežne nastave. Pri korištenju digitalnom tehnologijom, učitelji su ponajviše napredovali na svim područjima digitalnih kompetencija te imaju vještine potrebne za upotrebu različitih internetskih alata. Učitelji smatraju da će i u poučavanju u školi zadržati neke od pristupa poučavanja.

Ključne riječi

poučavanja, informacijsko-komunikacijska tehnologija, profesionalni razvoj, nastava na daljinu

Hrčak ID:

261199

URI

https://hrcak.srce.hr/261199

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 716 *