Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga biblioterapije u narodnoj knjižnici

Iva Klak Mršić orcid id orcid.org/0000-0001-5885-9692 ; Knjižnice grada Zagreba, Zagreb, Hrvatska
Keti Krpan orcid id orcid.org/0000-0002-1709-8177 ; Knjižnice grada Zagreba
Jelena Pisačić orcid id orcid.org/0000-0001-6710-9041 ; Knjižnice grada Zagreba


Puni tekst: hrvatski pdf 373 Kb

str. 131-140

preuzimanja: 370

citiraj

Prilozi: 7 - Mrsic Krpan Pisacic.pdf


Sažetak

Hrvatskoj, a najbrojniji korisnici knjižnica su djeca u dobi od sedme do četrnaeste godine života što je vidljivo iz godišnjih izvještaja o radu knjižnica. Književni tekst osnova je svih programa i aktivnosti koje knjižničari osmišljavaju i provode na odjelima za djecu i mlade u Knjižnicama grada Zagreba. Primjenom razvojne biblioterapije potiče se i razvija čitalačka pismenost knjižničnih korisnika. Odabrani književni tekstovi, posredstvom stručne osobe, oblikuju način mišljenja i utječu na ponašanje, a kao takvi mogu pomoći i u rješavanju problema s kojima se pojedinci suočavaju. Uvođenjem biblioterapije u narodne knjižnice one dobivaju još jedan društveno koristan značaj, kao mjesto interakcije između književnoga teksta i knjižničnih korisnika sa svrhom izgradnje socijalno i emocionalno kompetentnih pojedinaca koji čine zdravo društvo.

Ključne riječi

biblioterapija; knjižnica; knjižničari; čitanje

Hrčak ID:

266364

URI

https://hrcak.srce.hr/266364

Datum izdavanja:

6.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.424 *