Kroatologija, Vol. 12 No. 2. - 3., 2021.
Stručni rad
Uloga biblioterapije u narodnoj knjižnici
Iva Klak Mršić
orcid.org/0000-0001-5885-9692
; Knjižnice grada Zagreba, Zagreb, Hrvatska
Keti Krpan
orcid.org/0000-0002-1709-8177
; Knjižnice grada Zagreba
Jelena Pisačić
orcid.org/0000-0001-6710-9041
; Knjižnice grada Zagreba
Prilozi: 7 - Mrsic Krpan Pisacic.pdf
Sažetak
Hrvatskoj, a najbrojniji korisnici knjižnica su djeca u dobi od sedme do četrnaeste godine života što je vidljivo iz godišnjih izvještaja o radu knjižnica. Književni tekst osnova je svih programa i aktivnosti koje knjižničari osmišljavaju i provode na odjelima za djecu i mlade u Knjižnicama grada Zagreba. Primjenom razvojne biblioterapije potiče se i razvija čitalačka pismenost knjižničnih korisnika. Odabrani književni tekstovi, posredstvom stručne osobe, oblikuju način mišljenja i utječu na ponašanje, a kao takvi mogu pomoći i u rješavanju problema s kojima se pojedinci suočavaju. Uvođenjem biblioterapije u narodne knjižnice one dobivaju još jedan društveno koristan značaj, kao mjesto interakcije između književnoga teksta i knjižničnih korisnika sa svrhom izgradnje socijalno i emocionalno kompetentnih pojedinaca koji čine zdravo društvo.
Ključne riječi
biblioterapija; knjižnica; knjižničari; čitanje
Hrčak ID:
266364
URI
Datum izdavanja:
6.12.2021.
Posjeta: 1.424 *