Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj pandemije COVID-19 na glazbeno obrazovanje u Republici Hrvatskoj: problematika provođenja nastave na daljinu

Martina Mičija Palić orcid id orcid.org/0000-0003-2726-1107 ; Glazbena škola Zlatka Balokovića, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 377 Kb

str. 295-312

preuzimanja: 360

citiraj


Sažetak

S obzirom na to da je pandemija COVID-19 utjecala na migriranje obrazovnog sustava u virtualni prostor tijekom proljeća 2020. godine, u ovom se radu nastoji prikazati problematika provođenja nastave na daljinu u glazbenim školama uzimajući u obzir specifičnosti umjetničkog obrazovanja. Stoga je provedeno empirijsko istraživanje u kojemu su sudjelovali učenici osnovnih i srednjih glazbenih škola u Republici Hrvatskoj (N = 382) s ciljem prikazivanja njihovih stavova o pojedinim segmentima nastave na daljinu. Rezultati su pokazali da se učenici načelno dobro snalaze u savladavanju zahtjeva nastave na daljinu, iako ju smatraju zahtjevnijom od nastave uživo. Također, korištenje tehnički neprimjerenih uređaja i aplikacija u značajnoj mjeri utječe na kvalitetu nastave, a provođenje nastave u realnom vremenu tendencija je koju je neophodno u potpunosti implementirati.

Ključne riječi

glazba, glazbene škole, informacijsko-komunikacijska tehnologija, obrazovanje na daljinu, nastava glazbe na daljinu

Hrčak ID:

267618

URI

https://hrcak.srce.hr/267618

Datum izdavanja:

1.12.2021.

Posjeta: 841 *