Pregledni rad
https://doi.org/10.38190/ope.11.2.7
Hibridna nastava - izazov i mogućnost "novog normalno
Maja Pauković
Marija Krstinić
Sažetak
Šok i nevjerica pri naglom prijelazu, ali i brza prilagodba nastavnika i studenata online nastavi u proljeće 2020. godine rezultirali su prednostima i nedostacima s obzirom na dotadašnje standarde i kvalitetu većine nastavnih aktivnosti. Već postojeća i rastuća integracija informacijske tehnologije u obrazovanju, iskustvo pandemije i neizvjesna budućnost ubrzat će razvoj i primjenu sve većeg broja dostupnih digitalnih platformi i alata koji će postati neizostavni segment obrazovanja budućnosti. Cilj istraživanja je utvrditi koje su platforme studenti ocijenili kao najbolje u nastavnom procesu te kako su ocijenili njihovo povezivanje s klasičnim metodama poučavanja u narednom razdoblju. U radu je anketnim upitnikom od travnja do prosinca 2020. godine provedeno istraživanje na uzorku od 350 redovitih i izvanrednih studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu na studijima Digitalne ekonomije, Strojarstva i Informatike. Podaci su obrađeni deskriptivnom statistikom kako bi se utvrdila statistički značajna razlika u odabiru platformi koje su se koristile prije uvođenja online nastave. Rezultati istraživanja pokazuju da preko 50% i redovnih i izvanrednih anketiranih studenata preferira hibridno izvođenje nastave, pri čemu izvanredni studenti biraju online nastavu, dok redovni studenti prednost daju klasičnoj kontaktnoj nastavi koja se izvodi u učionicama.
Ključne riječi
klasična nastava; online nastava; hibridna nastava; platforme; alati
Hrčak ID:
267885
URI
Datum izdavanja:
19.12.2021.
Posjeta: 2.012 *