Stručni rad
https://doi.org/10.46672/zsl.6.6.9
Zadovoljstvo studenata Libertas međunarodnog sveučilišta provedbom nastave za vrijeme pandemije bolesti COVID-19
Mladen Ilić
; Ministarstvo pravosuđa i uprave
Sažetak
Početkom 2020. Hrvatska se suočila s pandemijom bolesti COVID-19. Pandemija se ubrzano širila što je dovelo do zatvaranja škola i fakulteta te se većinom organizirao prelazak na online nastavu. Na sreću, mnoge škole i fakulteti već su imali razrađene platforme za organizaciju nastave na daljinu. Tako je i na Libertas međunarodnom sveučilištu zbog pogoršane epidemiološke situacije obustavljena izravna kontaktna nastava u učionicama krajem ožujka 2020. Studenti, kao i nastavnici, u samom početku nisu bili pripremljeni na novi oblik nastave te je trebalo izvjesno vrijeme za prilagodbu. Iako su studenti i profesori raspolagali digitalnim kompetencijama i te vještine koristili u svakodnevnom životu i radu, ipak su nedostajale mnogim nastavnicima kod vođenja nastave, ali i studentima koji su trebali pratiti online predavanja i provoditi vježbe. Ukratko, riječ je o digitalnoj kompetenciji koju moraju u podjednakoj mjeri imati studenti i nastavnici. Na specijalističkom studiju na Libertasu provedena je anketa sa studentima, a pitanja su bila vezana uz digitalnu kompetenciju studenata, održavanje nastave na daljinu i ocjenjivanje studenata. Rezultati su predstavljeni u ovome radu.
Ključne riječi
online nastava; digitalne kompetencije; studenti; pandemija
Hrčak ID:
269338
URI
Datum izdavanja:
28.12.2021.
Posjeta: 1.832 *