Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/zefzg.2021.2.1

Povezanost kvalitete online komuniciranja društveno-odgovornog poslovanja i reputacije poduzeća

Igor Klopotan ; Međimursko veleučilište u Čakovcu


Puni tekst: hrvatski pdf 402 Kb

str. 1-34

preuzimanja: 272

citiraj


Sažetak

Između društvene odgovornosti poduzeća i reputacije postoji višedimenzionalna povezanost kroz imidž, konkurentnost i povjerenja između poduzeća i dionika. Znanstvena istraživanja su pokušala doprinijeti i razviti modele mjerenja i upravljanja reputacijom poduzeća, ali još uvijek je vrlo malo istraživanja koja povezuju društveno odgovorno poslovanje sa reputacijom poduzeća. Razina društvene odgovornosti, prema istraživanjima, utječe na indeks reputacije kao jedan od bitnih parametara. Glavno istraživačko pitanje ovog rada je da li komuniciranje društveno-odgovornog poslovanja putem web stranica i društvenih mreža ima utjecaj na reputaciju poduzeća u Republici Hrvatskoj. Provedena su dva primarna istraživanja: (i) Istraživanje reputacije poduzeća na uzorku stanovništva i (ii) Primarno istraživanje Web stranica poduzeća i društvenih mreža. Metodom kvantilne regresije ispitane su hipoteze rada, koje su potvrđene.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; reputacija; kvantilna regresija; web stranice; društvene mreže

Hrčak ID:

270637

URI

https://hrcak.srce.hr/270637

Datum izdavanja:

12.1.2022.

Posjeta: 687 *