Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.5673/sip.59.3.7

Razvoj komunikacijskih i timskih elemenata kompetencija za upravljanje projektima u virtualnom okruženju

Rebeka Danijela Vlahov Golomejić orcid id orcid.org/0000-0001-9301-4636 ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Hrvatska
Tomislav Rastovski orcid id orcid.org/0000-0001-9899-2076 ; Visoko učilište Algebra, Zagreb, Hrvatska
Damir Butković ; Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 5.249 Kb

str. 473-487

preuzimanja: 486

citiraj


Sažetak

Kako u suvremenom poslovnom okruženju sve veći broj organizacija temelji poslovanje
na privremenim oblicima rada poput projekata, a s ciljem postizanja veće fleksibilnosti i
boljih reakcija na impulse koji dolaze s tržišta, posljedično raste i potražnja za kompetentnim
pojedincima koji ne samo da imaju znanja o odgovarajućim alatima koje mogu koristiti već i
vještine i sposobnosti nošenja s izazovima i problemima koje takav način rada donosi. Također,
recentna situacija te prelazak iz fizičkog u virtualno poslovno okruženje stavljaju dodatan
naglasak na rad virtualnih projektnih timova, koji s jedne strane mogu korištenjem novih tehnologija
za komuniciranje i upravljanje napretkom projekta neometano raditi bez obzira na lokaciju
na kojoj se u danom trenutku nalaze, dok se s druge strane suočavaju s potpuno novom
dinamikom rada, odnosa te suradnje među članovima tima. Stoga bi području upravljanju
projektima, kao i razvoju potrebnih kompetencija kod pojedinaca, trebalo posvetiti značajnu
pozornost već tijekom formalnog obrazovanja, a mlade najkasnije tijekom studija pripremati
za tržište rada mijenjajući fokus s učenja značajnih količina podataka na simuliranje stvarnih
situacija i rad u timovima na projektima kako bi u sigurnom okruženju napredovali bez straha
od pogreške i učili iz vlastitog iskustva. U ovom je radu na uzorku od 106 studenata završnih
godina triju studija ispitana percepcija doprinosa formalne edukacije u virtualnom okruženju
razvoju komunikacijskih i timskih elemenata kompetencija za upravljanje projektima, kao i
izazova s kojima su se pritom suočavali, s ciljem formiranja kvalitetne osnove za unaprjeđenje
pristupa obrazovanju mladih u području u periodu koji slijedi.

Ključne riječi

elementi kompetencija; formalna edukacija; komunikacija; timski rad; upravljanje projektima; virtualno okruženje; virtualni timovi

Hrčak ID:

271649

URI

https://hrcak.srce.hr/271649

Datum izdavanja:

31.1.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.179 *