Stručni rad
Likovni i glazbeni poticaji u integriranim aktivnostima
Željka Štabek Fiolić
orcid.org/0000-0002-8395-4883
; Dječji vrtić Izvor, Zagreb
Sažetak
Glazbene aktivnosti koje se provode u dječjim vrtićima djeci su snažan poticaj. „Sve što dijete emocionalno usvaja slušajući glazbu ostaje u njegovoj unutarnjoj aktivnosti i može se izraziti u njegovoj igri ili drugoj aktivnosti.“ (Sam, 1998, str.40). Glazbeni doživljaj kao snažan emocionalni doživljaj dovodi do značajnih razvojnih ishoda izražava li se likovnim stvaralaštvom jer su oba emocionalni doživljaji pa se tiču djetetova najdubljeg učenja.
Ključne riječi
dječji vrtići, glazbeni poticaji, integrirane aktivnosti, likovni poticaji
Hrčak ID:
273391
URI
Datum izdavanja:
1.11.2020.
Posjeta: 1.202 *