Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32728/mo.16.2.2021.03

STAVOVI ODGOJITELJA RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PREMA ONLINE STRUČNOM USAVRŠAVANJU

Maja Celizić orcid id orcid.org/0000-0002-4196-1858 ; DV "Izvor", Samobor
Anita Zovko ; Odsjek za pedagogiju Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 788 Kb

str. 47-69

preuzimanja: 667

citiraj


Sažetak

Tradicionalni modeli stručnoga usavršavanja u raskoraku su s potrebama suvremenoga odgoja i obrazovanja. U središte se stavlja online učenje i razvoj informacijsko-digitalnih kompetencija. Empirijski dio rada prikazuje rezultate istraživanja stavova odgojno-obrazovnih djelatnika u gradovima Zagrebačke županije i Grada Zagreba o online stručnom usavršavanju. Online anketno istraživanje provedeno je u 11 odgojno-obrazovnih ustanova rane i predškolske dobi, proporcionalno raspoređenih u Zagrebu, Samoboru, Svetoj Nedelji i Velikoj Gorici. U istraživanju je sudjelovalo 80 ispitanika kojih većina pokazuje pozitivan stav prema online stručnom usavršavanju. Kao nedostatak navode tehničke poteškoće. S obzirom na prosječnu razinu informatičkih vještina ukazuje se potreba za razvojem IKT kompetencija odgojitelja rane i predškolske dobi.

Ključne riječi

informacijsko-digitalna kompetencija, online učenje, online stručna usavršavanja.

Hrčak ID:

273859

URI

https://hrcak.srce.hr/273859

Datum izdavanja:

15.3.2022.

Posjeta: 1.503 *