Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/mo.16.2.2021.03
STAVOVI ODGOJITELJA RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PREMA ONLINE STRUČNOM USAVRŠAVANJU
Maja Celizić
orcid.org/0000-0002-4196-1858
; DV "Izvor", Samobor
Anita Zovko
; Odsjek za pedagogiju Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sažetak
Tradicionalni modeli stručnoga usavršavanja u raskoraku su s potrebama suvremenoga odgoja i obrazovanja. U središte se stavlja online učenje i razvoj informacijsko-digitalnih kompetencija. Empirijski dio rada prikazuje rezultate istraživanja stavova odgojno-obrazovnih djelatnika u gradovima Zagrebačke županije i Grada Zagreba o online stručnom usavršavanju. Online anketno istraživanje provedeno je u 11 odgojno-obrazovnih ustanova rane i predškolske dobi, proporcionalno raspoređenih u Zagrebu, Samoboru, Svetoj Nedelji i Velikoj Gorici. U istraživanju je sudjelovalo 80 ispitanika kojih većina pokazuje pozitivan stav prema online stručnom usavršavanju. Kao nedostatak navode tehničke poteškoće. S obzirom na prosječnu razinu informatičkih vještina ukazuje se potreba za razvojem IKT kompetencija odgojitelja rane i predškolske dobi.
Ključne riječi
informacijsko-digitalna kompetencija, online učenje, online stručna usavršavanja.
Hrčak ID:
273859
URI
Datum izdavanja:
15.3.2022.
Posjeta: 1.503 *