Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32779/gf.2.4.3

Prikaz modela za održavanje terenske nastave iz primijenjene botanike i ekologije

Emir Delić ; Bihać.
Boris Dorbić ; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin.
Nađa Buturović ; Univerzitet u Sarajevu, Prirodno-matematički fakultet. Sarajevo.
Azra Bostandžić ; Univerzitet u Sarajevu, Prirodno-matematički fakultet. Sarajevo.
Almina Tahirović ; Univerzitet u Sarajevu, Prirodno-matematički fakultet. Sarajevo.


Puni tekst: hrvatski pdf 2.045 Kb

str. 21-35

preuzimanja: 211

citiraj


Sažetak

Terenska nastava je specifični oblik nastave s ciljem da bi se što učinkovitije realizirali oni nastavni sadržaji gdje je potrebno promatranje u prirodi kao i neposredni kontakt s izvornom stvarnošću. Kroz ovaj rad će se prikazati jedan model održavanja terenske nastave iz primijenjene botanike s hipotezom
da ovaj način održavanja nastave studenti u većoj mjeri podupiru i laganije usvajaju znanja. Botanička sekcija je jedna od sekcija koja djeluje u okviru Internacionalnih bioloških kampova koje se održavaju u organizaciji Udruženja studenata biologije Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u
Sarajevu. Sudionici botaničke sekcije kroz praktičnu i teorijsku nastave dobivaju znanja o biljnim ekosustavima, determinaciji vrsta, njihovom očuvanju te korištenju. Teoretska nastava se održavala u prostorijama Eko centra "Jezera", a terenska na području Eko centra "Jezera". Temeljem dobivenih rezultata ustanovljeno je da su studenti s ocjenom izvrstan ocijenili kvalitetu nastave iz svih bio-ekoloških područja. Samoprocjena znanja studenata je pokazala da su studenti najbolje ocjene dodijelili nivou znanja iz područja dendrologije. Rezultati anketnog istraživanja su potvrdila početnu hipotezu da ovaj tip nastave studenti u većoj mjeri podupiru i lakše usvajaju nastavno gradivo.

Ključne riječi

terenska nastava, metodika, model, botanika, ekologija.

Hrčak ID:

279672

URI

https://hrcak.srce.hr/279672

Datum izdavanja:

31.12.2019.

Posjeta: 668 *