Educatio biologiae, No. 7., 2021.
Stručni rad
https://doi.org/10.32633/eb.7.7
Upotreba klasičnih društvenih igara pri usvajanju gradiva nastave biologije
Denis Horvat
orcid.org/0000-0003-4664-0372
Sažetak
Suvremeni nastavnik suočen je na dnevnoj bazi s brojnim izazovima kako motivirati učenike tijekom nastavnog procesa. Razvijajući različite metode učenja i poučavanja, težnja mu je pridobiti pažnju učenika. Korištenjem društvenih igara u nastavnom procesu omogućuje se da učenici postaju aktivni sudionici obrazovnog procesa. Klasična igra „Čovječe ne ljuti se“ može se upotrijebiti u svrhu usvajanja pojedinog gradiva ili za sistematizaciju naučenog gradiva. Na taj način se postiže da klasična igra postaje igra za učenje i poučavanje. Uz sve to može se provesti vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje. Korištenje društvenih igara u nastavnom procesu kod učenika razvija osjećaj sigurnosti, samokontrole, samostalnosti, razvija brojne socijalne vještine te jača samopouzdanje. U tom pogledu, vrlo je važna uloga nastavnika koji će prilagoditi igru i usmjeravati učenike tijekom igranja igre s ciljem ostvarivanja razumijevanja učenika na poticajan i zabavan način.
Ključne riječi
interes učenika; socijalne vještine; kognitivne sposobnosti; timski rad
Hrčak ID:
281159
URI
Datum izdavanja:
27.12.2021.
Posjeta: 1.426 *