Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

AKTIVNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA U FUNKCIJI UNAPRIJEĐENJA POSLOVANJA BANAKA

Bojan Petrović orcid id orcid.org/0000-0002-8130-3614 ; Komisija za vrijednosne papire Federacije BiH
Darijo Jerković orcid id orcid.org/0000-0002-6728-1308 ; Sveučilište/Univerzitet "Vitez", Travnik, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 554 Kb

str. 32-45

preuzimanja: 373

citiraj


Sažetak

Ulaskom u digitalno doba digitalne tehnologije oblikuju nove načine poslovanja i korištenja financijskih usluga. Pojava digitalnih banaka i odgovarajućih aplikacija, te u konačnici i priče o digitalnim i kriptovalutama, svjedoče ubrzanim promjenama u pružanju financijskih usluga. S temeljnim promjenama u financijskom poslovanju dolazi i potreba za prilagodbama financijskih institucija novim tehnikama u marketingu, odnosno digitalnom marketingu. Cilj ovog rada je pokazati kako i koliko banke koriste aktivnosti digitalnog marketinga i koji utjecaj on ima na financijski rezultat. Rad identificira ključne pokazatelje uspješnosti rada i poslovanja banaka, te istražuje trendove za minimalno polovinu od ukupnog broja banaka na području Bosne i Hercegovine u zadnjih pet godina. Pored navedenog, rad istražuje aktivnosti digitalnog marketinga koje banke koriste u svakodnevnom poslovanju, s posebnim naglaskom na prisutnost na društvenim mrežama, optimizaciji pretraživača (SEO), oglašavanju putem tražilice te blog i content marketinga. Također, rad identificira najviše korištene aktivnosti digitalnog marketinga, kao i najviše korištene društvene mreže u bankarskom sektoru u Bosni i Hercegovini, te istražuje način na koji banke koriste vlastite kanale komunikacije s klijentima kroz mobilne aplikacije i oglašavanje unutar njih.

Ključne riječi

digitalni marketing, banke; društvene mreže; optimizacija pretraživača; mobilne aplikacije;

Hrčak ID:

283639

URI

https://hrcak.srce.hr/283639

Datum izdavanja:

16.9.2022.

Posjeta: 1.172 *