Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.51650/ezrvs.16.3-4.2
POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA
Miroslav Ivić
orcid.org/0000-0002-5039-7080
; Slobodna Dalmacija d. d., Split, Hrvatska
Marina Lovrinčević
orcid.org/0000-0003-0062-8466
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Luka Zovko
orcid.org/0000-0002-0284-0623
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
Kako bi se unaprijedila literatura u području društveno odgovornog poslovanja i korporativne reputacije u medijskoj industriji, provedeno je istraživanje na uzorku hrvatskih novinskih izdavača. Društveno odgovorno poslovanje je promatrano kroz prizmu odnosa prema vlasnicima, zaposlenicima, kupcima i dobavljačima, okolišu te lokalnoj zajednici. S druge strane, korporativna reputacija je mjerena putem dviju dimenzija – korporativni identitet i korporativni imidž. Podaci su obrađeni korelacijskom analizom. Rezultati sugeriraju kako postoji značajna, snažna i pozitivna povezanost između primjene načela društveno odgovornog poslovanja i obje promatrane dimenzije korporativne reputacije, čime je potvrđena glavna hipoteza koja pretpostavlja kako postoji povezanost između društveno odgovornog poslovanja i korporativne reputacije.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; korporativna reputacija; korporativni identitet; korporativni imidž; medijska industrija u segmentu novinskih izdavača.
Hrčak ID:
289286
URI
Datum izdavanja:
28.12.2022.
Posjeta: 1.109 *