Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.51650/ezrvs.16.3-4.15

PREGLED PRIMJENA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U PROCESIMA S KORISNICIMA UGOSTITELJSKIH USLUGA

Ivan Klapan
Danijel Mileta ; Grad Šibenik, Šibenik, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 107 Kb

str. 195-210

preuzimanja: 572

citiraj


Sažetak

U današnjem svijetu digitalizacije i brzog razvoja informacijskih i komunikacijskih tehnologija ugostiteljska djelatnost drži korak s novim trendovima informatizacije i digitalizacije. Rašireno usvajanje digitalnih tehnologija tijekom posljednjih godina iz temelja je preoblikovalo način na koji se ugostiteljske usluge pružaju i primaju. U ovom radu se istražuju suvremene tehnologije koje se koriste u ugostiteljskoj industriji, kao i način na koji one poboljšavaju iskustva gostiju i mijenjaju platformu ugostiteljskih usluga. Navode se poboljšanja koja je moguće implementirati u ugostiteljsku djelatnost i objekte u segmentu interakcije s korisnicima kako bi se platforma usluga restrukturirala i uklopila u moderno okruženje. Identificirane su personalizacija iskustava i digitalizacija usluga kao dvije fronte na koje se ova poboljšanja moraju usredotočiti. Predviđa se nekoliko novih usluga koje bi ugostiteljski objekti mogli ponuditi, od tjelesnih senzora, preko uslužnih robota, od proširene stvarnosti, a koji će svoju masovniju primjenu u ugostiteljskim objektima zasigurno imati u bližoj budućnosti.

Ključne riječi

ugostiteljstvo; POS; FOH; BOH.

Hrčak ID:

289327

URI

https://hrcak.srce.hr/289327

Datum izdavanja:

28.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.255 *