Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.22598/zefzg.2022.2.119

Značaj simulacije trgovanja dionicama u obrazovanju za investicijsku analizu

Lidija Dedi orcid id orcid.org/0000-0003-2964-198X ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Silvije Orsag ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 248 Kb

str. 119-128

preuzimanja: 209

citiraj


Sažetak

Simulacijske igre sastavni su dio mnogih financijskih kolegija, omogućavaju učenje kroz iskustvo, povećavaju interes studenata za nastavno gradivo, potiču natjecateljski duh, a uključuju i nagrađivanje. Rad prikazuje rezultate istraživanja o mišljenjima i stavovima studenata o igri simulacije trgovanja na „Virtualnoj burzi“. U istraživanju je sudjelovalo 55 od 126 (43,65 %) studenata. Rezultati pokazuju da većina studenata smatra da je sudjelovanje u igri vrlo korisno (34,55 %) ili korisno (56,36 %), da je sudjelovanje u projektu potaknulo 80 % njih na razmišljanje o trgovanju dionicama u stvarnom svijetu, ali i da ima prostora za unapređenje, posebno u dijelu koji se odnosi na motivaciju za učenje i angažiranost na projektu.

Ključne riječi

simulacijska igra; virtualno trgovanje; investicijska analiza; obrazovanje

Hrčak ID:

290290

URI

https://hrcak.srce.hr/290290

Datum izdavanja:

4.1.2023.

Posjeta: 729 *