Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

eTwinning portal - alat profesionalnog razvoja odgojitelja

Nina Horvat orcid id orcid.org/0000-0002-3817-3623 ; Dječji vrtić Bjelovar, Bjelovar


Puni tekst: hrvatski pdf 475 Kb

str. 123-128

preuzimanja: 379

citiraj


Sažetak

Profesionalni razvoj odgojitelja do nedavno je bio najviše vezan za područja pedagogije, psihologije, sociologije te drugih srodnih znanosti. S obzirom na to da je kompetentnost učitelja/odgojitelja razvojna kategorija te ju uvelike određuje i spremnost na cjeloživotno učenje (Slunjski i sur., 2006) nužno je da odgojitelji razvijaju i kompetencije koje nisu usko vezane za gore navedene discipline kako bi mogli zadovoljiti nove potrebe i načine učenja djece. Suvremeno doba traži od odgojitelja nove vještine za razvijanje novih, modernijih strategija planiranja odgojno-obrazovnog rada, poput vještina snalaženja s informatičkom tehnologijom te razvoj digitalnih kompetencija. eTwinning, kao odgojno-obrazovni portal, jedan je od alata koji odgojitelji mogu koristiti kako bi unaprijedili rad s djecom i sustručnjacima. Povezivanjem s drugim praktičarima iz različitih dijelova Europe, upoznavanjem s različitim pristupima odgoju i obrazovanju predškolske djece, kao i upoznavanjem različitih kultura, odgojitelji dolaze u situacije u kojima propituju svoj odgojno-obrazovni rad te dodatno promišljaju o implicitnoj pedagogiji u odnosu na dijete. Cilj ovog rada je prikazati kako je stjecanje novih znanja i vještina korištenjem portala eTwinning utjecalo na moj profesionalni razvoj i obogatio moj svakodnevni rad s djecom.

Ključne riječi

digitalne kompetencije; odgojno-obrazovni rad; profesionalno usavršavanje; suradničko učenje

Hrčak ID:

293559

URI

https://hrcak.srce.hr/293559

Datum izdavanja:

5.2.2023.

Posjeta: 847 *